טופס הרשמה סייבר

טופס הרשמה סייבר

הנחיות למילוי הטופס:

כרטיס סטודנט/ית

תשלומים
הצהרת משתתף
הריני מצהיר כי כל הפרטים המופיעים לעיל נכונים ועדכניים.
בכל שינוי שיחול בפרטים אלו.
חתמו כאן

התקנון

תקנון והצהרת סטודנט

1. לאחר שהוסבר לי כיצד יתנהל הקורס , כמו כן מה תרומתו לידע ולמסוגלות שלי, אני מצהיר בזאת כי הבנתי את כדאיות ההרשמה ועלותה לרבות דמי הרשמה בסך 100 ₪ המהווים חלק משכר הלימוד הכולל, וכי קראתי את התקנון וניתנה לי אפשרות לקבל הבהרות על דרישות הקורס והתנאים לסיומו המוצלח, לפיכך הנני מאשר מטה בחתימתי על התקנון את ההצהרה שלי כמפורט להלן:



א. שאהיה נוכח לפחות ב - 85% משעות הלימוד בקורס, ואבצע את כל המטלות שיוטלו עליי במהלך הקורס (תרגילים/עבודות/בחנים/מבחנים) באופן סדיר ומבלי להפריע לאווירת הלימוד.

ב. התלמיד יהיה זכאי לקבל את התעודה מטעם המרכז ו/או הגורם החיצוני, רק לאחר שהסדר תשלומיו נפרע באופן מלא ואין לו כל התחייבות כספית עתידית (דהיינו שקים דחויים) כלפי המרכז. כמו כן, תלמיד שבמהלך הלימודים השוטף, מסיבה כלשהיא לא עמד בהסדר התשלומים שנקבע מראש, אינו זכאי לקבל את התעודה מטעם המרכז ו/או מטעם הגורם החיצוני עד להסדר התשלום במזומן. ג. אני מבין/ה שקושי אישי בלימודים, אם יתפתח, לא יהיה סיבה מוצדקת להפסקת לימודים ו/או לחריגה מכללי ביטול/הפסקת לימודים בהמשך התקנון. אני מתחייב/ת לעמוד במלוא שכ"ל שנקבע בכרטיס ההרשמה, בהתאם לסעיפי תקנון זה. ד. בחתימתי אני מאשר, כי מועד פתיחת הקורס מיקומו, רשימת המרצים ותוכנית הלימודים המפורטת נמסרו לי בכתב טרם פתיחת הקורס והמרכז יעשה כל מה התלוי בו ע"י לגרום לביצוע תקין וסדיר של הקורס . עם זאת, אם יירשמו פחות ממספר התלמידים המתאים לפתיחת הקורס תהיה המכללה רשאית לדחות את מועד פתיחתו עד 6 חודשים בלבד מעבר למצוין לעיל, במקרה של ביטול הקורס ביוזמת המרכז, המכללה מתחייבת להחזיר לסטודנט/ית את מלוא שכר הלימוד.



ביטולים או הפסקת לימודים ביוזמת הסטודנט/ית

ידוע לי כי מרכז ההשכלה ומבנה תקציבו, מסתמכים על רישומו של הסטודנט/ית בקורס מבחינה אדמיניסטרטיבית, כספית וארגונית. מכיוון שהמרכז מנהל תקציב ידוע מראש ומחויב מול ספקי ההכשרות יובהר להלן:

1. דמי הרישום על סך 100 ₪ לא יוחזרו לתלמיד בשום שלב של הביטול.

2. תלמיד רשאי לבטל את השתתפותו (הודעה בכתב) בקורס עד 14 יום ממועד פתיחת הקורס- ויקבל החזר כספי מלא.

3. תלמיד המבקש לבטל השתתפותו לאחר שהתקיים השיעור הראשון , יקבל החזר של 50% מעלות הקורס .

4. תלמיד המבקש לבטל את השתתפותו מהשיעור השני ואילך , לא יקבל החזר כספי וישולם מלוא שכר הלימוד.

5. ידוע לי כבמידה ולא עמדתי בהסדרי התשלום כפי שנקבעו ביני לבין המרכז בהרשמה, יהיה עלי לסלק את חובי מיידית, שאם לא כן יהיה המרכז רשאי להקפיא לימודי, וזאת מבלי לפגוע בזכותה לכל פיצוי כדין.




התחייבויות מרכז ההשכלה מקוME




1. מרכז ההשכלה מתחייב לבצע את הקורס בהתאם לסילבוס ומפרט הקורס ובכפוף לאמור בתקנון זה.

2. מרכז ההשכלה , באמצעות חברות ההכשרה , מתחייב להעמיד לרשות התלמידים את מיטב המדריכים והמרצים, בכפוף לסיכומים מול חברות ההכשרה. המרכז רשאי להחליפם ולבטל שיעורים עקב כוח עליון/ מילואים/ מחלה/ אירוע טראגי וכו', למעט השלמת השיעורים שבוטלו עד לסיום הקורס.

3. המרכז מתחייב להעמיד מתקני למידה ראויים ומתאימים למספר הלומדים בפועל ולמיטב הבנתה, על מנת שהתלמיד/ה יוכלו לקבל את ההכשרה אליה נרשמו. התלמיד/ה מאשר כי בדק ומצא את המבנה/ הציוד מתאים להכשרתו ולא יהיו לו טענות בדבר התאמת הציוד לקורס הנדרש.

4. הסטודנט/ית יקבלו תוך 60 יום מסיום הקורס תעודה מטעם חברת ההכשרה והמרכז, במידה ועמדו בכל הדרישות המוקדמות ובהתחייבויותיהם , הן כלפי המרכז והן כלפי החברה המכשירה בקורס.


סמנו V ליד "אני לא רובוט"
;
;
;